logo
gora

 
 
 
 
NOWY TEMAT


Dzieci chorują częściej
Tiki
Wirus HPV
 


 
Kupuj 30% taniej w Klubie Calivita 

Grupa "AB"

Vital AB

Jest to najmłodsza z grup krwi. Powstała niespełna tysiąc lat temu. Jest rzadko spotykana (do 5% populacji ma taka grupę) i biologicznie złożona.

Ponieważ osoby z grupą krwi AB mają wspólne cechy zarówno z osobami z grupy A jak i B, dlatego zapoznaj się również ze wskazówkami dla nich.

Grupa AB jest połączeniem skrajnie wrażliwej osobowości A z bardzo zrównoważoną i skoncentrowaną osobowością B. Mieszanka ta kształtuje osobowość AB jako duchową, powierzchowną naturę, która obejmuje wszystkie aspekty życia bez szczególnego przykładania uwagi do konsekwencji. Ludzie z tą grupą krwi są otwarci, pogodni, łatwo nawiązują kontakty towarzyskie. Są to osoby często popularne i lubiane w towarzystwie.

Łatwo jest bowiem polubić ludzi, którzy witają Cię z otwartymi ramionami i nie robią wyrzutów, kiedy ich zawiedziesz oraz zachowujących się w każdej sytuacji z wrodzoną dyplomacją. Wielu uzdrawiaczy i nauczycieli duchowych ma taka właśnie grupę krwi.

Układ immunologiczny grupy AB jest najlepszym przyjacielem dla prawie każdego wirusa i choroby na tej ziemi. Dlatego musisz szczególnie dobrze dbać o swój organizm, aby chronić go przed inwazją bakterii, wirusów i innymi zagrożeniami.

Podsumowując:

- Współczesne połączenie grupy A i B
- Wrażliwy przewód pokarmowy
- Zbyt tolerancyjny układ odpornościowy
- Najlepiej reaguje na stres duchowo z pomocą fizycznej aktywności i twórczej energii
- Odpowiedź ”kameleona” na zmiany środowiskowe i pokarmowe
- Ewolucyjna tajemniczość


Czynniki sprzyjające nabieraniu wagi:

Czerwone mięso – słabo trawione, magazynowane w organizmie w postaci tłuszczu, zatruwa jelita

Fasola nerkowata(kidney) i limeńska – zakłóca wydolność insulinową, spowalnia metabolizm, przyczyna hipoglikemii

Kukurydza, gryka – zakłócają wydolność insulinową, spowalniają metabolizm, przyczyna hipoglikemii

Pszenica – spowalnia metabolizm, zakłóca wydolność insulinową, powoduje nieefektywne zużywanie kalorii

Żywność sprzyjająca utracie wagi:

Tofu – wspomaga metabolizm

Ryby i owoce morza – wspomagają metabolizm

Produkty mleczne – regulują produkcje insuliny

Zielone warzywa - przyśpieszają metabolizm

Ananas – pomaga w trawieniu, stymuluje ruchliwość jelit

Produkty wskazane, obojętne i niekorzystne

wskazane – traktuj jak lekarstwo
obojętne – traktuj jak pożywienie
unikać – traktuj jak truciznę

Mięso i drób

Wysoce wskazane

Baranina indyk jagnięcina królik

Obojętne

Bażant wątroba

Unikać

Bekon cielęcina dziczyzna gęś kaczka kuropatwa kurczaki przepiórki serca szynka wieprzowina wołowina
Ryby i owoce morza

Wysoce wskazane

Dorsz jesiotr łosoś makrela sardynka szczupak tuńczyk ślimak

Obojętne

Karp kalmar morszczuk kawior okoń sieja stynka sum śledź świeży

Unikać

Barakuda bieługa flądra halibut homar kraby krewetki morszczuk łosoś wędzony małże ostrygi ośmiornica pstrąg raki sardela sola śledź marynowany węgorz troć

Jaja i nabiał

Wysoce wskazane

Jogurt kefir kwaśna śmietana mleko kozie ser feta ser kozi ser mozarella ser ricotta serek wiejski

Obojętne

Mleko sojowe ser biały ser cheddar ser edamski ser gouda ser sojowy serwatka ser śmietankowy

Unikać

Lody masło maślanka ser brie ser parmezan ser camembert

Oleje i tłuszcze

Wysoce wskazane

Oliwa z oliwek

Obojętne

Olej rzepakowy olej z orzeszków ziemnych olej z siemienia lnianego olej z wątroby dorsza

Unikać

Olej bawełniany olej kukurydziany olej sezamowy olej słonecznikowy
Orzechy i pestki

Wysoce wskazane

Kasztany masło z orzeszków ziemnych orzechy włoskie orzeszki ziemne

Obojętne

Masło migdałowe migdał orzeszki pinii orzeszki nerkowca orzeszki pistacjowe

Unikać

Masło sezamowe masło słonecznikowe mak nasiona sezamu orzechy laskowe pestki dyni pestki słonecznika
Fasole i inne strączkowe

Wysoce wskazane

Fasola czerwona fasola czerwonej soi fasolka navy soczewica zielona

Obojętne

Bób fasola biała fasola pnąca fasolka szparagowa fasola zielona soczewica czerwona strąki grochu zielony groszek

Unikać

Fasola adzuki fasola czarna groszek „czarne oczko” fasola limeńska fasola nerkowata (kidney)
Przetwory zbożowe

Wysoce wskazane

Otręby owsiane otręby ryżowe owsianka proso ryż dmuchany żyto

Obojętne

Amarant granulat sojowy jęczmień kiełki pszenicy otręby pszenicy płatki sojowe przetwory z pszenicy

Unikać

Gryka kasza manna mąka kukurydziana płatki kukurydziane
Chleb i grzanki

Wysoce wskazane

Chleb z brązowego ryżu chleb esseński chleb Ezekiela pieczywo Wasa wafle ryżowe chleb z mąki sojowej 100% chleb żytni chrupki żytnie

Obojętne

Bagietki pszenne chleb wieloziarnisty chleb pszenny pumpernikiel

Unikać

Bułki kukurydziane chleb kukurydziany

Ziarna i makarony

Wysoce wskazane

Makaron z mąki owsianej, ryżowej, żytniej ryż basmanti ryż biały, brązowy, dziki

Obojętne

Makaron szpinakowy mąka biała mąka grahama makaron z semoliny mąka pełno pszenna

Unikać

Kasza gryczana mąka jęczmienna
Warzywa

Wysoce wskazane

Bakłażan brokuły buraki czerwone i ich liście gorczyca zielona czosnek kalafior kiełki lucerny mniszek lekarski ogórek pasternak pietruszka seler tofu ziemniaki słodkie

Obojętne


Boćwina brukiew brukselka cebula czerwona, zielona i żółta chrzan cukinia cykoria dymka fenkuł glony morskie groszek cukrowy grzyby shiitake imbir kalarepa kapusta biała, czerwona, pekińska kminek kolendra marchew oliwki zielone, hiszpańskie, greckie pędy bambusa pieczarki pomidor por rzepa sałata szalotka szparagi szpinak trybula ogrodowa wszystkie dyniowate ziemniaki białe, czerwone

Unikać


Awocado karczoch kiełki mung kiełki rzodkiewki kukurydza oliwki czarne papryka czerwona, żółta, zielona rzodkiewka
Owoce

Wysoce wskazane

Agrest ananas cytryna figi świeże i suszone grejfrut kiwi malinojeżyny śliwki czerwone, zielone, ciemne winogrona wiśnie żurawina

Obojętne

Arbuz borówki brzoskwinie daktyle gruszki jabłka jeżyny limonka malina mandarynka melon morela nektarynka jagody bzu czarnego papaja porzeczki czarne, czerwone rodzynki śliwki suszone truskawki

Unikać

Banan granat mango orzech kokosowy pomarańcza rabarbar
Soki i napoje

Wysoce wskazane

Sok z kapusty sok z papai sok winogronowy sok żurawinowy sok z ciemnej wiśni sok marchwiowy sok selerowy

Obojętne

Sok grejfrutowy sok jabłkowy sok morelowy sok ogórkowy sok z suszonych śliwek sok ananasowy soki z zalecanych warzyw woda z cytryną

Unikać

Sok pomarańczowy
Przyprawy

Wysoce wskazane

Curry chrzan czosnek pietruszka

Obojętne

Agar angielskie ziele bazylia bergamotka cukier cynamon cząber czekolada czosnek estragon gałka muszkatołowa gorczyca suszona goździki kardamon kminek kolendra koper kurkuma liść laurowy majeranek mięta miód ocet jabłkowy ocet winny papryka rozmaryn sos sojowy sól syrop klonowy szafran szałwia szczypiorek trybula tymianek wanilia

Unikać

Anyżek kapary esencja migdałowa pieprz biały i czarny mielony pieprz cayene słód jęczmienny syrop kukurydziany żelatyna

Herbatki ziołowe

Wysoce wskazane

Ehinacea głóg imbir liście truskawki lucerna łopian owoce dzikiej róży rumianek zielona herbata żeńszeń

Obojętne

Bez czarny brzoza brodawkowata cayene dziurawiec kocimiętka kora białego dębu krwawnik pospolity liście malin mięta mniszek morwa pietruszka szałwia szczaw tymianek waleriana werbena

Unikać

Aloes chmiel czerwona koniczyna dziewanna goryczka kozieradka pospolita lipa podbiał rabarbar senes tasznik pospolity
Inne dodatki

Wysoce wskazane

Nie ma produktów w tej grupie. Szczególnie należy wystrzegać się przypraw marynowanych

Obojętne

Dżem (z zalecanych owoców) galaretka (z zalecanych owoców) musztarda sosy do sałatek z zalecanych składników

Unikać

Keczup kwaśne i słodkie marynaty

Używki

Wysoce wskazane

Zielona herbata kawa

Obojętne

Białe i czerwone wino piwo woda sodowa

Unikać

Coca-cola napoje gazowane alkohole wysokoprocentowe herbata czarna

Dodatki uzupełniające dla osób z grupą krwi "AB"

Rolą dodatków uzupełniających (witamin, minerałów, ziół) jest uzupełnienie składników, których może brakować w diecie i ochrony przed zagrażającymi chorobami. Celem stosowania dodatków uzupełniających u osób z grupą krwi AB jest:

- Dostarczenie brakujących składników diety
- Dostarczenie przeciwutleniaczy chroniących przed nowotworami
- Wzmocnienie układu odpornościowego
- Wzmocnienie serca

Witamina C – Z powodu niskiego poziomu kwasu żołądkowego osoby z grupą krwi AB mają wyższe ryzyko nowotworu żołądka. Bardzo korzystne jest w tej sytuacji zażywanie dodatków uzupełniających z witaminą C. Na przykład azotyn, składnik powstający wskutek peklowania i wędzenia mięsa stanowi szczególny problem, ponieważ jego potencjalna rakotwórczość jest większa u ludzi z niskim poziomem kwasu żołądkowego. Wit. C jako antyutleniacz blokuje takie reakcje.

Wybierz witaminę c pochodzenia naturalnego C500 , C1000 lub C Plus z dzikiej róży, która w bezpieczny sposób uzupełni poziom tej cennej substancji. Dodatek bioflawonidów w tych preparatach sprawia, że jest z łatwością wchłaniana przez komórki, a postać tabletki o przedłużonym działaniu zapewni Ci stałą dostawę witaminy przez cały dzień. Możesz również wybrać Vital AB, który posiada w swym składzie wszystkie potrzebne składniki diety korzystne dla osób z grupą krwi AB.

Cynk, selen, i inne przeciwutleniacze – Osoby z grupą krwi AB są bardziej podatne na choroby nowotworowe, dlatego powinny szczególnie zadbać o właściwą dietę, dostarczającą dużą ilość antyoksydantów. Możesz również zastosować bezpieczne, naturalne suplementy Calivita, które uzupełnią poziom tych cennych dla Ciebie składników. Vital AB zawiera nie tylko witaminy i minerały, ale również wyciągi ziół, warzyw i owoców szczególnie korzystnych dla Twojej grupy krwi. Możesz również wybrać unikalny na rynku zestaw przeciwutleniaczy (aż 16 składników!!) Mega Protect. Jest to tarcza ochronna przeciw groźnym chorobom współczesnego świata – szczególnie nowotworów. Pomocne dla Ciebie będą również: Chelated Zinc, Pro Selenium, Protect 4life, Wit.E, Zhentonic

Enzymy trawienne – jeśli masz problemy z trawieniem, wzdęcia, bóle brzucha - spowodowane zbyt niskim poziomem kwasu żołądkowego i złym trawieniem- możesz wspomóc trawienie stosując skuteczne suplementy zawierające enzymy trawienne z roślin. Wybierz Meal Time, Digest Ease lub Digestive Enzymes, a pozbędziesz się wielu problemów i będziesz mógł cieszyć się dobrym samopoczuciem po jedzeniu.

Zalecany wysiłek fizyczny

Najkorzystniejsze dla Ciebie są spokojne i relaksujące ćwiczenia fizyczne.

Pierwsze symptomy nękającego Cię stresu objawiają się jako rozdrażnienie, niepokój, zwiększona aktywność. Z czasem przedłużające się sytuacje stresowe i niepokój powodują osłabienie układu odpornościowego, zmęczenie i podatność na choroby wirusowe i bakteryjne. Zwiększa się też znacznie ryzyko chorób serca i nowotworów u osób żyjących w ciągłym stresie i napięciu psychicznym.

Stosowanie przez Ciebie spokojnych i wyciszających ćwiczeń, technik relaksacyjnych i takich dyscyplin jak: piesze wędrówki, pływanie, jazda na rowerze, taj-chi, joga, rozciąganie; znacznie poprawia Twoje samopoczucie, wzmacnia organizm i zmniejsza ryzyko groźnych chorób.

Zadbaj o właściwy relaks, unikaj sytuacji stresowych, a zwiększysz swoje szanse na lepsze zdrowie!!

Dodatkowo możesz zastosować Sok Noni lub Rhodiolin, które bardzo korzystnie i kojąco podziałają na Twój rozdrażniony układ nerwowy. Z Tymi produktami poczujesz spokój i lepsze samopoczucie.

Stosując dietę zgodną ze swoją grupą krwi zyskujesz wielokrotnie:

Lepsze zdrowie
Większą odporność
Dobre samopoczucie
Zgrabną sylwetkę

Informacje pochodzą z książki dr Petera J. D’Adamo - „ Jedz zgodnie z grupą krwi”

góra>>

 
zamów
pytanie